Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Wiesiek <roxik_at_op.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 08:36:53 MET DST

On Wed, 01 Sep 2004 20:03:58 +0200, VoMi7
<vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> wrote:

>dokladnie, jeszcze pamietam z czasow jak sie uczylem w LO moj nauczyciel
>to byla 2 klasa okolo zapytany przezmnie o jakas ze spraw zwiazanych z
>linuxem odpowiedzial ze "on nie musi sie na tym znac bo ma od tego
>swoich ludzi" pozniej sie okazalo ze ten jego czlowiek to moj kumpel o
>rok starszy.
Co jak co... to ciekawy motyw.
Ja jednak pamietam jak firma JTT dala jednej szkole "pracownie
prezydencka". Bylo to 15 PC-tow z winXP + serwer na SBSie.
Cala siec byla skonfigurowana tak, by podlaczyc SDI, wpisac log/haslo
i mialo dzialac. Hasla byly tak ciekawie ulozone (administracyjne) o
tak: qazxsw (sam zobacz jak to wyglada na klawiaturze). Kobieta za nic
tego hasla nie chciala zmienic. Czemu? Bo jak z ministerstwa wpadna na
kontrole to zeby hasla pasowaly jakie dali :)))))
Ofc wlamow bylo sporo.

Jednak ciekawi mnie inna rzecz... czy SDI wystarczylo by na 15
komoterow? Trzeba by bylo doliczyc jeszcze jakies 10 jako sekretariat
+ dyrektor, kadry, biblioteka. No nie wiem... przy lekcji np o
zakladaniu kont darmowych to raczej nieco za malo zeby sie moc gdzies
dostac.
Choc znalem pacjenta ktory sie opiekowal komputerami i mowil ze
"znosnie chodzi" :)

--
Wiesiek