Re: Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 01:49:54 MET DST

On Fri, 3 Sep 2004 14:23:28 +0200, "Przemyslaw Popielarski"
<premax@hot.pl> wrote:

>Przeczytalem i niestety nie wyczytalem, czy musze byc zawiadamiany listem
>poleconym.
>Nie jest to jednoznacznie powiedziane, a ja dostaje listy zwykle ze zmianami
>regulaminu.

To sobie wyciagnij pierwsza umowe i przeczytajczy nie ma tam odrebnej
klauzuli ze zgadzasz sie na doreczanie korespondencji poczta zwykla...
jak jest, nie wykresliles i podpisales - wyslanie poczta zwykla jest
skutecznym doreczeniem. Jak nie ma albo przed podpisaniem wykresliles
- skutecznym doreczeniem jest wyslanie poleconym, najlepiej ze
zwrotka...

--
Darek