Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty

Autor: Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 14:23:28 MET DST

Andrzej Bursztynski <___@neostrada.pl> wrote:

> Sam się oświeć Przemku i poczytaj swoją umowę z bankiem.

Przeczytalem i niestety nie wyczytalem, czy musze byc zawiadamiany listem
poleconym.
Nie jest to jednoznacznie powiedziane, a ja dostaje listy zwykle ze zmianami
regulaminu.

http://www.bph.pl/resources/docs/det/1232pdf.pdf
paragraf 47, niestety tekst nie daje sie przekleic

--
./ premax
./ premax@hot,pl