Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 01:50:02 MET DST

On 3 Sep 2004 08:38:32 GMT, Andrzej Bursztynski <___@neostrada.pl>
wrote:

>Niekoniecznie - jeśli ma zlecenie stałe albo pobranie z konta to wcale nie
>musiał widzieć kwitów razem z kopią faktury. Oryginały faktury też nie
>podpisał, a w dodatku teraz nie trzeba upoważnień do wystawienia bez podpisu.
>Tak więc nie może być tu domniemania.

No wiesz - jakby kontrahent ktoremu wystawilem polecenie zaplaty na
okreslona umowe zaczal brac kase na nowych zasadach nie majac nowego
kwitu polecenia zaplaty z moim podpisem to sadze ze troche bym
poczekal - zaden bank nie da mi takich odsetek jakie za swiadczenie
nienalezne wydusic moge...

--
Darek