Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 17:36:54 MET DST

Przemyslaw Popielarski wrote:

> Przeczytalem i niestety nie wyczytalem, czy musze byc zawiadamiany listem
> poleconym.

A czy kto mówił, że w umowie z bankiem masz wpisane powiadamianie listem
poleconym? Spójrz lepiej na paragraf 15, ustęp 4 - jest powołanie
na nieistniejący paragraf dot. tryby doręczania taryfy opłat - właśnie
ten tryb zwykle jest przez banki ustalany w stylu "wywieszenie w widocznym
miejscu w oddziale/filli banku".

> Nie jest to jednoznacznie powiedziane, a ja dostaje listy zwykle ze zmianami
> regulaminu.

Ja też. Ale skuteczne doręczenie wynika z Kodeksu Cywilnego.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-