Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:17:40 MET DST

Użytkownik "Marek Moskal" <moskit@irc.p-l> napisał w wiadomości
news:Xns9555C5567A0A0moskit@171.69.11.157...
> Nie rozumiesz zroznicowania uslug. Jezeli nie odpowiada ci Neostrada (z
> ograniczeniem), skorzystaj z uslugi Internet DSL (bez ograniczenia). To
> troche tak jakbys sie denerwowal ze producenci samochodow oferuja Fiata w
> wersji podstawowej (np. "zwykla" moc silnika) i rozbudowanej (mocniejszy
> silnik, lepsze wyposazenie).

nie bede przeciw ani za..... po prostu neostrada dla przecietniaka - da rade
i bez problemu (ale napewno nie ta 1024!!) ale dla bardziej wymagajacych....
to napewno nie trafi.....

co ciekawe.... zalatwiam podpisanie umowy o neostrade juz od okolo 4 dni...
niestety ciagle jestem zwodzony i zwodzony .... a czesu coraz mniej.....czas
minie a ja zostane z SDI....

mam w sieci jakies 50 komputerow (placowka edukacyjna) ja nie dostane
wiecej na internet niz 150zl/ miesiac - a wkolo mnie nie ma nikogo innego
niz tp - wiadomo ze nie bedzie 24h sciagania danych - ale update systemu by
sie czasem przydal - systemu antywirusa itp..... proxy juz zrobilem..... ale
czy sie to na wiele zda?? (kompy oczywiscie w jednym lokalu...)
chcialem na internetDSL .... chcialem...ale 100zl wiecej to bym musial z
pensji oddawac....

statystyki mi powiedzialy jednoznacznie ze miesiecznie wyrabiane bylo do
2Gb - a to byly.....wakacje.....

naprawde mnie sie podoba neoplus nawet to 640 albo i wolniejsze ale blagam
bez limitow