Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Gilder <gilder_at_usun.to.interia.wytnij.pl.to.tez>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 21:00:33 MET DST

Dnia 2004-08-30 20:17, Użytkownik Rafal Rabczuk napisał:
> Użytkownik "Marek Moskal" <moskit@irc.p-l> napisał w wiadomości

> nie bede przeciw ani za..... po prostu neostrada dla przecietniaka - da rade
> i bez problemu (ale napewno nie ta 1024!!) ale dla bardziej wymagajacych....
> to napewno nie trafi.....
>
> co ciekawe.... zalatwiam podpisanie umowy o neostrade juz od okolo 4 dni...
> niestety ciagle jestem zwodzony i zwodzony .... a czesu coraz mniej.....czas
> minie a ja zostane z SDI....
>
> mam w sieci jakies 50 komputerow (placowka edukacyjna) ja nie dostane
> [...]

Nie narzekaj, na 50 komputerów to albo porządne łącze 2Mbity, albo brak
netu, a poza tym jest jeszcze DSL 500 za 209 zł ( jako placówka
oświatowa na pewno bez VATu), uważasz że 49 zł więcej to dużo ?? skoro
nie stać was na szybkie porządne łącze to trzeba brać co dają. W tej
chwili jeśli nie masz pod nosem Netii albo Dialogu to nic nie wymyślisz.

I przestańcie już marudzić na ten temat, bo to chyba nie bardzo jest
problem Polskiego Internetu, a jedynie garstki ludzi, którym jak sie
dało palec to by wzięli całą ręke.

EOT.