Re: NASK szantazuje i wyludza kase [OT]

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:48:07 MET DST

artur@_il.pw.edu.pl wrote:
> tak jest misiu :-))))
[..]
> Problem z rozumieniem czytanego tekstu - zastanow sie nad drugim
> znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P
[..]
> panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))
[..]

Mimo dodawanych licznych znaków ":-)))" jest to wyłącznie
żenada - już Ci januszek napisał więc nie będę się powtarzał.

Faktycznie mój błąd, że uległem pokusie dyskusji z trollem
za co wszystkich przepraszam.

*plonk*

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-