Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: maciek kanski <nie.dorobilem_at_sie.maila>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 23:18:39 MET DST

On Tue, 24 Aug 2004 20:48:53 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:
> Rozne czytniki roznie okreslaja "rozsadna dlugosc", ale wszystkie
> umozliwiaja odtworzenie watku, podobnie moj lynx, ale jezeli uwazasz, ze
> informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.
przy większej ilości faktycznie wycina się część, pozostawiając jednak ten
pierwszy. Wtedy do określenia, czy dany post należy do wątku wystarczy mi
jeden msg-id przechowany na dysku, w przypadku kontaktu z rozmówcami
stosującymi podejście twojego czytnika należy przechowywać, moim zdaniem
zupełnie niepotrzebnie, stale rosnące drzewo msg-id. A tak wystarczyłby
tylko jeden msg-id na wątek.
Ciekawe, że jednak regularnie czytam tę grupę, często ignoruję wątki od
pierwszego postu i akurat twój pierwszy mi się wyłamał.
To nie jest złośliwość, ale do autorów nie napiszę, bo Ty przejmujesz
odpowiedzialność za to, co nawywija twój czytnik.

Pzdr