Re: NASK szantazuje i wyludza kase [OT]

Autor: <artur_at__il.pw.edu.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:30:52 MET DST

>Zapomniałeś chyba w ogóle, co masz w nagłówku. Wysłałem list na ten adres.
>Zgadnij co dostałem.

Zadanie za trudne :-))). Mi wystarcza to, ze znak podkreslenia nie moze
byc czescia nazwy domeny wiec trzeba go wyrzucic (patrz dalej na definicje
pieniactwa).

>Naprawdę powinieneś skonfigurować sobie czytnik jak Ci dobrze radzą i także
>dopisać sygnaturkę z informacją dla tych, co chcesz by Ci słali prywatne listy.

Dziwne, dostaje listy na ten adres, ale dla ciebie wyrzucenie blednego
znaczka jest zbyt trudne :-))). Latwe jest natomiast wpadanie w belferski
ton.

>Nie mówiąc o FUT i innych rzeczach. Ale przecież Ty teraz mnie uczysz dobrych
>manier więc dla przekory nie zrobisz nic z tym gwoli mojej edukacji.

Pochlebiasz sobie. Z reguly nie robie niczego z lenistwa :-P

>I to faktycznie jest problem polskiego Internetu - tyle, że grupa na temat
>czytników już istnieje. Na temat dobrych manier także. I netykieta też.

Powtorze sie - piszesz nie na temat, twoim jedynym wkladem w watek byly
uwagi nie na temat, reakcja na wytkniecie ci tej przypadlosci jest proba
nauczania. Moze jestes nauczycielem, ale pamietaj, ze teraz sa wakacje
:-)) (patrz dalej na definicje pieniactwa).

>Przyganiał kocioł garnkowi.

Brawo :-)))

>Przypominają mi się czasy moich studiów - chociaż to już prawie 20 lat - i
>wejściówki na laborki, jak asystent został przyłapany na własnym błędzie.

Watek martyrologiczny... Bedac mloda lekarka... :-)))
(a... uzus :-)))

?

>Dla informacji - nie jestem studentem i trochę już za późno na uczenie mnie
>dobrych manier,

To, ze juz zbyt pozno nie wynika z twojego wieku, ale z konstrukcji.

>może jednak nie za późno dla Ciebie, żebyś się nad swoimi zastanowił.

tak jest misiu :-))))

>Tak dla poprawienia Twoich dobrych manier^H^H^H^H^H znajomości języka polskiego
>- radzę link:
>
>http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43365

Problem z rozumieniem czytanego tekstu - zastanow sie nad drugim
znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P

>Z mojej strony EOT i plonk warning.

panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))
Napisales post nie na temat (pierwszy), groziles w nim kolejnymi postami w
podobnym stylu, a teraz "EOT i plonk warning" :-))) pozostajac w twojej
polszczyznie: god damn it :-)))