Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:14:34 MET DST

> Mam tez inne przykre zwyczaje. Wiem, ze nie uda mi sie naklonic nikogo
> do pisania na temat, ani do zwracania uwag nie zwiazanych z dyskusja
> na prywatnego maila, w koncu po cos ten adres peta sie w naglowku. Ups,
> zapomnialem, on tam jest dla reklamy :-)))

Zapomniałeś chyba w ogóle, co masz w nagłówku. Wysłałem list na ten adres.
Zgadnij co dostałem.

Naprawdę powinieneś skonfigurować sobie czytnik jak Ci dobrze radzą i także
dopisać sygnaturkę z informacją dla tych, co chcesz by Ci słali prywatne listy.
Nie mówiąc o FUT i innych rzeczach. Ale przecież Ty teraz mnie uczysz dobrych
manier więc dla przekory nie zrobisz nic z tym gwoli mojej edukacji.

I to faktycznie jest problem polskiego Internetu - tyle, że grupa na temat
czytników już istnieje. Na temat dobrych manier także. I netykieta też.

> ps. Zwroc mi uwage prywatnie, to sie poprawie, a ty nauczysz sie lepszych
> manier,

Przyganiał kocioł garnkowi.

Przypominają mi się czasy moich studiów - chociaż to już prawie 20 lat - i
wejściówki na laborki, jak asystent został przyłapany na własnym błędzie.
Identyczna reakcja. Chociaż wydział inny.

Dla informacji - nie jestem studentem i trochę już za późno na uczenie mnie
dobrych manier, może jednak nie za późno dla Ciebie, żebyś się nad swoimi
zastanowił.

> a nie tylko pieniactwa.

ROTFL-))))))

Tak dla poprawienia Twoich dobrych manier^H^H^H^H^H znajomości języka polskiego
- radzę link:

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43365

Z mojej strony EOT i plonk warning.

PS. Mój adres prywatny działa, jak przeczytasz sygnaturkę to tam zapraszam.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-