Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: <artur_at__il.pw.edu.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 08:22:37 MET DST

>Ok, czepiamy się dalej - cytujesz pliterki, a deklaracji charset brak w
>nagłówku.

Mam tez inne przykre zwyczaje. Wiem, ze nie uda mi sie naklonic nikogo
do pisania na temat, ani do zwracania uwag nie zwiazanych z dyskusja
na prywatnego maila, w koncu po cos ten adres peta sie w naglowku. Ups,
zapomnialem, on tam jest dla reklamy :-)))

ps. Zwroc mi uwage prywatnie, to sie poprawie, a ty nauczysz sie
    lepszych manier, a nie tylko pieniactwa.