Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: <artur_at__il.pw.edu.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:48:53 MET DST

>a twój czytnik łamie References. Nie możesz go dostosować do zgodności z
>RFC1036 2.2.5? Od tej grupy chyba mogę tego wymagać.

It is permissible to not include the entire previous "References" line if
it is too long. An attempt should be made to include a reasonable number
of backwards references.

Rozne czytniki roznie okreslaja "rozsadna dlugosc", ale wszystkie
umozliwiaja odtworzenie watku, podobnie moj lynx, ale jezeli uwazasz, ze
informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.