Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Jan Magnuszewski <NOSPAMrzeznik_at_horyzont.net>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 16:57:22 MET DST

artur@_il.pw.edu.pl wrote:

> Jak sie wstydzisz to nie ogladaj, to nie jest teleturniej "Skrytykuj moja
> estetyke". Juz raz napisalem - nie podoba ci sie, ze ktos lubi czarny
> kolor i go naduzywa, wysmiej go na nowe-strony i pregierzu.

To Ty powinieneś się wstydzić, nie ja...

> Problem w tym, ze ty nie miales zdania na temat postu i nie
ustosunkowales
> sie do jego tresci.

Zdanie mam i to bardzo konkretne. Jeśli ktoś mnie zaprasza na stronę tak
paskudną jak ta to mu pisze co o niej myślę i robię to tam gdzie mnie
zapraszano ze względu na moje dobre serce, chcę ustrzec innych przed tym
  strasznym widokiem.

> wolnosc bredzenia w miejscach przeznaczony do czego innego, jesli twoje
> slowo jest nie na temat i nie niesie ze soba zadnej dodatkowej informacji,
> to jest belkotem. To prawda istnieje "wolnosc belkotu" i jest nadmiernie
> wykorzystywana

Trochę samokrytyki, stary proszę.

> pa stary

> ps. oczywiscie bedziesz probowal jeszcze cos udowodnic; powodzenie :-P

Ja niczego nie staram się udowadniać, mówię Ci tylko, że robisz źle
Twoja sprawa co z tym zrobisz. Jak dla mnie EOT, Ty i tak wiesz lepiej.

--
Pozdrawiam,
Jan Magnuszewski.