Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: <artur_at__il.pw.edu.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 16:14:10 MET DST

>Stary, raz to wstyd takie coś pokazywac,

Jak sie wstydzisz to nie ogladaj, to nie jest teleturniej "Skrytykuj moja
estetyke". Juz raz napisalem - nie podoba ci sie, ze ktos lubi czarny
kolor i go naduzywa, wysmiej go na nowe-strony i pregierzu.

>dwa skoro jest post i mam swoje
>zdanie na jego temat to mam i pełne prawo się wypowiedzieć.

Problem w tym, ze ty nie miales zdania na temat postu i nie ustosunkowales
sie do jego tresci.

>"wolnosc slowa"

wolnosc bredzenia w miejscach przeznaczony do czego innego, jesli twoje
slowo jest nie na temat i nie niesie ze soba zadnej dodatkowej informacji,
to jest belkotem. To prawda istnieje "wolnosc belkotu" i jest nadmiernie
wykorzystywana

pa stary

ps. oczywiscie bedziesz probowal jeszcze cos udowodnic; powodzenie :-P