Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:02:00 MET DST

Użytkownik artur@_il.pw.edu.pl napisał:

> Nie widzisz rozniczy pomiedzy "instytucje panstwowe musza postepowac
> zgodnie z prawem" a "przestrzeganie zwyczajow spolecznych jest mile
> widziane"? Szkoda.

Chodzi o to, że ktoś chce robić pożądki w sprawach zawiłych i trudnych,
a nie radzi sobie z podstawowymi. To ośmiesza już na starcie.
Podobnie mój sąsiad startował do parlamentu czyli brał się za rządzenie
państwem, a patrząc przez okno na osiągnięcia w pożądkowaniu własnego
gospodarstwia, jego zapędy tylko mnie rozśmieszyły.

Instytucje państwowe nie są wyjątkiem. Każdy "musi" być w zgodzie z
prawem. Prawo przewiduje też zgodność z "dobrymi obyczajami" AFAIK

--
Olek