Re: Stały Internet w TPSA

Autor: mirosław łukasik <dupek7373_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 03:05:46 MET DST

złóż wniosek o 2 , 3 isdn 2B+D dodaj do tego wniosek o Internet dsl, , ale
przedtem musisz zarejestrować firmę!!!! wyraź życzenie podłaczenia
wszystkiego w tym samym czasie. Stajesz się wtedy Klientem biznesowym w
rozumieniu tepsy, , poczekaj aż doprowadzą Ci linnię i w chwili instalacji
isdn i dsl zmień zdanie, zrezygnuj z isdn, zamień wniosek z dsl na neo po
czym zamknij dzialalność gospodarczą :-) heheheheh prawda że proste?