Re: W kwestii uslugi TP DSL

Autor: eusso <eusso_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 10:22:25 MET DST

Piotr Górski napisał(a):

> Dnia pią, 20 sie 2004 o 10:22 GMT, na grupie pl.internet.polip
> użytkownik eusso spłodził co następuje:

> To masz jakis dziwny problem - u mnie (w Krakowie) DSL smiga zgodnie ze
> specyfikacja...
>
> --
> Piotr Górski - ROT13: cvbge@cebxbpvz.bet
> Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!
> Moj klucz klucz PGP: http://www.prokocim.org/pgp.txt

Przeciązenie multipleksera DSL to nie dziwny problem tylko ,,normalka'' w pojęciu
naszego dostawcy narodowego. W takim układzie dropuje się ruch z okreslonych klas
routowanych via dany multiplekser w taki sposób, zeby wszyscy mieli mniej wiecej po
równo. A że to jest dalekie od parametrów ,,wykupionych''- o tym
ciiiiicho...szaaaaa.....

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip