Sta³y Internet w TPSA

Autor: dcbri0 <dcbri0_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 03:36:55 MET DST

Witam,
zna kto¶ mo¿e skuteczny sposób na przekonanie TPSA do za³o¿enia mi sta³ego
³±cza? :) Chcia³bym nadmieniæ, ¿e jestem mieszkañcem ma³ej wioski, a moje
rachunki za po³±czenie modemowe s± dosyæ znaczne (wiêc my¶lê tak¿e, ¿e o te
rachunki mo¿e im chodziæ ;)). Wniosek o SDI z³o¿y³em 4 lata temu, a wniosek o
Neostradê krótko po pojawieniu siê tej us³ugi na rynku. Odwiedzam BOK mniej
wiêcej raz na 2 miesi±ce - "pani przy biurku" za ka¿dym razem grzecznie
t³umaczy niemo¿no¶æ instalacji SDI/Neostrady u mnie "brakiem warunków
technicznych". Z innej beczki: zauwa¿y³em, ¿e w po³o¿onej niedaleko (dos³ownie
0,5km) od mojej miejscowo¶ci wiosce istnieje mo¿liwo¶æ instalacji Neostrady.
Czy my¶licie, ¿e ta sprawa wygl±da ca³kiem normalnie? Szuka³em ju¿ chyba
wszystkich sposobów alternatywnego dostêpu do Internetu (³±cza satelitarne
dwukierunkowe s± za drogie, jednokierunkowe - nie dla mnie, nieop³acalne,
internet radiowy - brak mo¿liwo¶ci, ³±cze dzier¿awione - "troszkê" drogie,
us³uga Centrex Netii - nie ma u nas linii Netii, za to jest TPSA, i jeszcze
tam jakie¶ szuka³em, pyta³em, ale nic nie ma)- jednym s³owem nie ma innego
wyj¶cia oprócz TPSA. Co o tym s±dzicie? Co powinienem zrobiæ? :(

Pozdrawiam,
dcbri0

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/