Re: Jak sprawdzic czy mam zewnetrzne IP?

Autor: Adam Jankowski <asmiet_at_usun.o2.pl.to>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 08:32:09 MET DST

Marcin Kowalczyk wrote:

> sprawdzic ip np tu: http://tonid.net/ip/
> odpalic sobie np. apache'a i niech jakis znajomy sprobuje wejsc przez
> przegladarke na ip uzskane ze stronki.

Jeśli ISP stosuje przeźroczyste proxy, zobaczy adres tego proxy. Ale
spróbować można, ten skrypt powinien poinformować o tym, czy zapytanie
przyszło z serwera proxy.

W celu sprawdzenia IP można też zalogować się na serwer ftp
sunsite.icm.edu.pl i poczytać informacje powitalne.

BiNAT nie przeszkadza eMule'owi - także stawiam na to, że ISP _jeszcze_ nie
uaktywnił tych IP.