Re: Jak sprawdzic czy mam zewnetrzne IP?

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 21:35:49 MET DST

Przemyslaw Frasunek w <86r7q536o3.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl> zeznal:

> 1) a jesli jest binat?

sprawdzic ip np tu: http://tonid.net/ip/
odpalic sobie np. apache'a i niech jakis znajomy sprobuje wejsc przez przegladarke
na ip uzskane ze stronki.
Mozna tez odpalic usluge na jakims dziwnym wysokim procie i z zewnatrz zobaczyc
czy da sie z nia placzyc

> 2) a jesli ISP do najmadrzejszych nie nalezy i uzywa za NATem adresow
> z innej puli niz okreslonej w RFC 1918?

hm.. na to juz nie ma rady ;-)

--
Panie, zainstalowałem Windows...