Re: Do kogo drugie łącze?

Autor: Admin TVK Tel-Ka <admin_at_tvk.wroc.pl.invalid>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 08:18:21 MET DST

W artykule <cft99m$etk$1@flis.man.torun.pl> Bartłomiej Wąs napisał(a):
[..]
> Witam,
>
> To Ty chyba żartujesz, mam od nich lacze od 4 miesiecy i w tym czasie
> zdarzyla sie jedna awaria naprawiona w niecale 15 min.

Awaria światłowodu w sobotę = do poniedziałku brak łączności po GTSie
(pętelki wewnątrz sieci), przypadek jednostkowy jednakże zdażył się.
Ręczna interwencja (zamknięcie sesji BGP z GTSem) była konieczna.

Z łącz jakie mam w chwili obecnej (TKTelekom, Profuturo, GTS) każde miało
swoją "większą" awarię. Jednakże (subiektywnie) Profuturo i GTS mają ich
mało.