Re: łącza w krakowie

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 22:20:12 MET DST

Użytkownik Nowakowski Przemysław napisał:

> Czekam na ciekawe opinie i doświadczenia.

Po pierwsze zaraz cię wszyscy zjadą jak burego psa za ujawnienie cen.
Ja miałem to samo - mam wrażenie, że operatorzy maja głęboko w dupie
klienta (małego)

Ja pisałem dokładnie o to samo do tych samych operatorów jakis miesiąc
temu.
UWAGA: Pytałem o łącze 2Mbps

Odpowiedziało GTS, że jeszcze nie maja warunków technicznych, ale cena
za 4 Mbps to 5300 chyba ... (uwaga: pytalem o 2 nie o 4!)
Odpowiedział Tenergo, ze mają promocję dla ISP i chyba cena jest koło
2200 za 2Mbps, ale umowa na 2 lata :-(
Najśmieszniejsze, że równocześnie znalazłem kontakt do Telbanku (a oni
się połaczyli niedawno) i Pan mi zaoferował super warunki w węźle blisko
mnie. Jednym z argumentów było to, ze oni będa tańsi niż tepsa. OK -
mnie odpowiadało. Niemniej wygadałem się, że mam juz oferty od innych
(oczywiście bez konkretów, ale wyszło, ze od telenergo też) i umówilismy
sie na rozmowę i przygotowanie oferty - po tygodniu, jak nie było
żadnego odzewu, ja zadzwoniłem i dowiedziałem się, że niestety gościu
nie może złozyc oferty, jak dostałem juz coś z Telenergo. Paranoja.
Szczególnie, że to dwie firmy póki co, bo mają oddzielne cenniki i
oddzielne punkty dostępu (w Częstochowie). Zresztą to JA musiałem
dzownić w tej sprawie, bo gościu jakoś się nie kwapił.

Odpowiedziło też TKtelekom - bardzo miła rozmowa - łacze od ręki - dają
na początek całą klase - mogę zestawić do dowolnego punktu (ich stacji
kolejowej) - ogólnie luzik - z ceną tez zeszli po dłuższej rozmowie w
której wyszło, że ja NAPRAWDĘ jestem zainteresowany a nie tylko pytam.
Lącze chcieli zestawić od reki. Oczywiśćie jak zaproponowałem cyrograf
na np. rok, to cena jeszcze zjechała.

W miedzyczasie wyszła jednak promocja tepsy na FR i zgłosiłem się do
telepunktu -pani natychmiast mnie przekirowała do jakiegos gościa od
Klientów biznesowych ... on oddzwonił natychmiast, oferta i przygotowana
umowa w ciągu tygodnia ... potwierdzenie warunków technicznych ... i
czekam na zestawienie łacza aktualnie. Naprawde szok. Ciekawe jak to
będzie chodzić, ale co do obsługi, to póki co naprawdę chyba nie ma
konkurencji.
Przykro mi to mówić, ale to co przeszedlem z Telenergo i telbankiem (ich
wzajemne gryzienie się i jechanie jeden na drugiego) w rezultacie nawet
oferty z telbanku nie dostałem ... A to dopiero oferta była ... nie
mówiąc już o usłudze ...

wojtek

P.S. oczywiście jeden z operatorów jak tylko powiedziałem coś na newsach
an temat jego oferty (przy jakiejś okazji) był tak uprzejmy wysłac mi
maila, że to nieładnie upubliczniać ich "cennik specjalnie dla mnie"
ROTFL - to był jeden z tych, który napisał, że aktualnie nie ma warunków
technicznych .... (było kilku takich, co od razu napisali, że nie maja
warunków, ale niektórzy własnie chyba "na odczepnego" dorzucili cennik ...)