Re: łącza w krakowie

Autor: User <to_at__no_spam_.niezly.as>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 00:35:27 MET DST

        Ja za to zadzwonilem do Telenergo i ustalilem wszystko i po okolo
tygodniu mialem miec oferte. Oczywiscie jej nie dostalem a minal juz z
miesiac. Co do TKTelekom to zadzwonili do mnie narobili szumu i cisza
juz ze 2 miesiace jak nie wiecej. Netia miala rozwinac swoja
infrastrukture na przelomie wrzesnia i pazdziernika w moim rejonie.
Poczekam na nich jak tez beda w chuja walic ( przepraszam za
wyrazenie:)) to pojde do TPSA. A rozchodzi sie o 1Mbit z mozliwoscia
zwiekszenia przepustowosci dla osiedlowki.

W koncu po co komu klient placacy tylko ~1500pln/miesiecznie... ;)

b.