Re: Stanowisko koalicji

Autor: Maciej Bebenek <maciejUSUN_at_USUNkomorka.org>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 15:43:48 MET DST

Użytkownik Denken napisał:

> To juz cos zupelnie innego. I nadal uwazam ze to nie TP powinna
> porzadkowac sprawe komercji w MAN'ach tylko wlasciwy urzad. Dzialania TP
> (degradacja lacza) nie byly w zaden sposob usprawiedliwione.

Już teraz może. Art. 81 ust. 5 i art. 100 nowego PT się kłania.
Finansowanie dostępu dla organizacji .edu z budżetu implikuje brak
ograniczeń ze strony tepsy. Klient to klient ;-) Ponadto nowe PT
umożliwia (jeżeli tylko za przeproszeniem organ będzie potrafił:-(
kształtowanie cen dostępu.

> No takie lacze zawsze zawiera w sobie cene lacza do TP.
> Jak chcesz kupowac tanie lacza musisz raczej patrzec na to ciut inaczej
> na zasadzie lacze 'bez_tp' + lacze 'do tp'. Inaczej niezauwazysz roznic
> cenowych.

Niejednokrotnie robiłem analizę cenników i za każdym razem wychodziło
mi, ze w tepsie może nie najlepiej, ale jednak najtaniej.

> Hmm sugerujesz ze ATMAN na tym zarobil?? Mozesz przyblizyc? Bo na chwile
> obecna mysle ze bylo inaczej.

Myślę, że tak, chociaż przed sądem bym tego nie udowodnił
:-)

M.