Re: Stanowisko koalicji

Autor: Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel_at_nie-lubie-tego.backiel.com.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 20:10:47 MET DST

> Chwila, ale zdaje się, że "rewelacje" polpakowe dotyczą tylko jak na razie
> usługi bez CIR i bez BGP, co dla mnie, na przykład, dyskfalifikuje na
> starcie tą ofertę.
tak, tak wygląda ta oferta
ale wiesz za co płacisz
w większośc wanabi prowajderów
2 mega polpaka to lux bo robią "biznes" na idslu

a moim zdaniem
internet u Tych którzy walcza o peering z tepsą
wcale nie stanieje
bo prawda jest brutalna
ale każdemu operatorowi w polsce pasuje pozycja tepsy
i to ze ma takie ceny
bo jakby miała niższą
to i oni mieli by niższe...
...nie tylko tepsa trzepie kase na tym, ale kazdy inny operator takze

> A to z kolei z powodu, że - nazwijmy to - "operatorski" polpak wcale nie
> staniał :/

tak, nie staniał
ale klienci
sredni, mali isp - tacy blokowi
oczekują oferty zblizonej cenowo do polpaka tego z promocji
a nie ceny z nie wiadomo jak dawna

pozdrowionka

P.B.