Re: Stanowisko koalicji

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 23:09:57 MET DST

> Chwila, ale zdaje się, że "rewelacje" polpakowe dotyczą tylko jak na razie
> usługi bez CIR i bez BGP, co dla mnie, na przykład, dyskfalifikuje na
> starcie tą ofertę.

BGP - ok, rozumiem, to jest powód, ale powiedz mi, jakie znaczenie przy
2Mbit ma cir 64kbit, a nawet 128kbit - toż to jest NIC, kompletnie
niezauważane.
A nawet w przypadku przeciążenia sieci (przy jakieś awarii) to taka
gwarancja na poziomie 128kbit też nic nie da, bo jeżeli masz dość mocno
obciążone łącze to i tak będą lagi.
No chyba ze polpaka używasz stale tylko do wysokosci CIR'a a reszta to piki
;-)

Pozatem w regulaminie jest zdanie o dostępie do routera brzegowe o prędkosci
dołączenia.
Do tego jak dołożysz to, ze nie można mieć innych PVC - zastanawiam się czy
to nie będą poprostu pełne E1 po PDH do routera brzegowego, a że FR będzie
na warstwie 2giej ? trzymają się jednej technologii.

> A to z kolei z powodu, że - nazwijmy to - "operatorski" polpak wcale nie
> staniał :/

a podobno też staniał, zerknij do cennika, pozycja CIR'y.

Marcin