Re: Jak odkupic domene i nie zrobic z siebie walka?

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 12:43:08 MET DST

On Wed, 11 Aug 2004, Piotr KUCHARSKI wrote:

> Jeżeli jest, jak piszesz, to czy poskarżyłeś się do ICANN
> na tego rejestratora i co z tego wynikło? Powinni zmusić
> ich do oddania Ci domeny.

W sumie do ICANN się nie poskarżyłem, ale dla mnie stroną w sprawie była
polska firma EuroWebServices (obecnie domeny.com), oni jak twierdzą
wykupili domenę od Verisign i to Verisign ją odsprzedało. Na
EuroWebServices chyba nie ma sensu się skarżyć, bo oni są tylko
pośrednikiem o którym ICANN pewnie nawet nie wie bo oni są tylko
pośrednikiem a nie rejestratorem. W zasadzie mógłbym się poskarżyć na
Verisign, problem w tym, że ja nawet nie mam pewności, że to rzeczywiście
Verisign było wówczas rejestratorem domeny.