Re: Jak odkupic domene i nie zrobic z siebie walka?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 15:55:03 MET DST

Rafal Jankowski <rafj@doraco.pl> wrote:
> W sumie do ICANN się nie poskarżyłem, ale dla mnie stroną w sprawie była
> polska firma EuroWebServices (obecnie domeny.com), oni jak twierdzą
> wykupili domenę od Verisign i to Verisign ją odsprzedało.

...bo może być tak, że EWS tylko Ci powiedziało, że wykupili,
a domena została niezapłacona, przez co zrobiła się wolna i ktoś
ją kupił. Sugerowałbym skontaktowanie się z Verisign (jak to się
stało, że zarejestrowana domena została odsprzedana) i jeśli się
potwierdzi, to z umową z EWS do sądu o zwrot kosztów (jeśli sam
ją odkupisz).

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)