Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu

Autor: Krzysztof Książek <mr_rysiu_at_go2.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 22:06:09 MET DST

Dnia 2004-08-08 21:42:28 Sufler napisał w wiadomości
<news:cf5vnq$2qoj$1@mamut1.aster.pl> co następuje:

> Grupa ma w nazwie internet, wydawało mi się, że Wy użytkownicy
> internetu będziecie coś na ten temat wstanie powiedzieć.
> A tymczasem naskoczyliście na mnie z takim impetem,
> i z taką dozą uszczypliwości, jakbym zadał to pytanie
> na grupę związaną z medycyną czy z zoologią.

Istnieje coś takiego jak krótki opis grupy. Opis pip mówi:
"Problemy Internetu polskiego i swiatowego."
Twój firewall takim problemem nie jest. Zadawanie tego pytania na tej
grupie jest tak samo stosowne jak zadawanie go na grupie związanej z
medycyną czy z zoologią.

> A żaden człowiek nie był na tyle uprzejmy, aby napisać
> idz na grupe taką i taką, tam dostaniesz odpowiedz.

To jest, akurat, normalne. To jest Usenet...

> Skoro według Was moje pytanie jest aż tak wielce odmienne
> od tej grupy to może by ktoś podał adres gdzie je zadać.

Tuż obok, pl.internet.pomoc.

Pozdrawiam,
Krzysztof Książek