Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu

Autor: Sufler <ij11._at_wp.WON-SPAM.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:42:28 MET DST

Użytkownik "Varg" że nie rozumiesz do czego służą grupy dyskusyjne.

> Szkoda że ty nie rozumiesz, że NTG. Problemy z konfiguracją twojego
> firewalla nie są problemami polskiego internetu...

Grupa ma w nazwie internet, wydawało mi się, że Wy użytkownicy
internetu będziecie coś na ten temat wstanie powiedzieć.
A tymczasem naskoczyliście na mnie z takim impetem,
i z taką dozą uszczypliwości, jakbym zadał to pytanie
na grupę związaną z medycyną czy z zoologią.

A żaden człowiek nie był na tyle uprzejmy, aby napisać
idz na grupe taką i taką, tam dostaniesz odpowiedz.

Skoro według Was moje pytanie jest aż tak wielce odmienne
od tej grupy to może by ktoś podał adres gdzie je zadać.

Kończę wątek bo nerwy przez Was zjem dzisiejszej nocy
jak nic.