Re: DSL TPSA

Autor: <milus19.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 22:00:46 MET DST

> Sprzedajac POLPAK innym ludzikom tez mozna to robic byle jak, tyle
> ze znacznie drozej. Nie rozumiem troche tej nagonki na osiedlowki -
> jak sie umie pewne rzeczy zrobic, to siec na DSL-u tez moze dzialac
> calkiem dobrze i ludzie sa zadowoleni.
>
> Marek

Wreszcie jakiś rozsądny post.

Jak 1 tys. ludzi na polpaku to the best prowider a jak 30 na dsl to beee.
Mamusia sponsorowała modem, teraz mamy polpaka to jedziemy na osiedlówki.
Nie mam dsl w osiedlówce którą prowadzę ale mnie rozwalaja te posty
Skoro ktoś płaci za neta z dsl z osiedlówki to JEGO WYBÓR.
Oferta jest ktoś kupuje i gadki o wyższości tego i owego nad DSL są o kant
d.... rozwalić.
Są firmy które mają Crowleya ... ooo jaki zajefajny provider... i kaszanka a
w sieciach ciągłe przerwy więc przestańcie pitolić... grrr