Re: Pomocy! Czy to wirus, kon trojanski? jak to usunąc?

Autor: Kamil Bardoń <spam_at_darkarmy.org>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 19:30:39 MET DST

Paweł Tyll napisał(a):

> Hm, spotkałem się z relatywnie sprytnym badziewiem ostatnio, w momencie gdy je
> napotkałem nie wykrywało go nic to raz, dwa - odpalało dwa procesy - ubicie
> jednego wiązało się z natychmiastowym przywróceniem go przez drugi, nie miałem
> pod ręką narzędzia które upieprzy oba ~jednocześnie. Dodatkowo wywalenie
> odpowiedzialnych wpisów w rejestrze skutkowało natychmiastowym ich
> przywróceniem - pomógł safe mode.
>
> Nazwa dlla wyglądała na losową. Więcej szczegółów nie pamiętam, ale efekty
> były takie same - różne dziwne popupy.
>
> Zdrówko.

może to był trojan 'prorat'? złapałem to ostatnio antywirus nie wykrył,
też podobne rzeczy się działy, kasowanie pliku, ubijanie procesu,
wywalanie z rejestru nic nie dawało, zaraz pojawiły się te same
wpisy/pliki/procesy.

a rozwiązanie było dość proste, zgrałem prorat z netu, "część
administracyjną" i była tam opcja 'usuń program' klik, i już nie było
go ani w rejestrze, ani w procesach - nigdzie. :)