Re: Pomocy! Czy to wirus, kon trojanski? jak to usunąc?

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 02:12:25 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ceqbfp$qt6$1@news.onet.pl...
> Aha, no tak, to co innego. Jeśli DLL jest ładowany przez IE to ubicie IE
> powinno spowodować, że DLL przestanie być w użyciu. Poza tym w rejestrze są
> wpisy, które powodują jego załadowanie. Usunięcie ich powinno rozwiązać
> problem. Skasowanie pliku powinno się też udać w trybie awaryjnym albo
> programem inuse.
Hm, spotkałem się z relatywnie sprytnym badziewiem ostatnio, w momencie gdy je
napotkałem nie wykrywało go nic to raz, dwa - odpalało dwa procesy - ubicie
jednego wiązało się z natychmiastowym przywróceniem go przez drugi, nie miałem
pod ręką narzędzia które upieprzy oba ~jednocześnie. Dodatkowo wywalenie
odpowiedzialnych wpisów w rejestrze skutkowało natychmiastowym ich
przywróceniem - pomógł safe mode.

Nazwa dlla wyglądała na losową. Więcej szczegółów nie pamiętam, ale efekty
były takie same - różne dziwne popupy.

Zdrówko.