Re: Sta³y Internet w TPSA

Autor: <dcbri0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 04:12:15 MET DST

 dcbri0 <dcbri0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):

[to co wy¿ej +]

Chcia³bym jeszcze dodaæ, ¿e raz dosta³em od TPSA list (bo znacznie naciera³em
na BOK i "pani przy biurku" zdecydowa³a siê wys³aæ list do wojewódzkiego
BOK'u). W li¶cie tym by³a mniej wiêcej taka odpowied¼: "Dziêkujemy za
zainteresowanie naszymi us³ugami. Niestety z powodu braku warunków
technicznych ¶wiadczenie ich jest w obecnej chwili niemo¿liwe." List ten
przyszed³ mniej wiêcej po 3,5 roku po z³o¿eniu zamówienia na SDI (piêkne
liczby, eh..). W mojej miejscowo¶ci mogê sobie za³o¿yæ ISDN, ale po co mi to?
:) Je¶li chodzi o pakiety internetowe, to maksymalny pakiet, który dosta³em od
TPSA to 45 godzin. Sk³adaj±c zamówienie na promocyjny pakiet 100 godzin na
Blue Line (B³êkitnej Linii ;)) dosta³em informacjê, ¿e zamówienie jest w toku
- pani ¶licznie poda³a mi kod, dziêki któremu mog³em sprawdziæ postêp
realizacji zamówienia na stronie Pakietów. Po wpisaniu kodu na stronie
wy¶wietli³a siê informacja, ¿e podany kod jest nieprawid³owy :D no to ju¿ LOL
totalny. Czy wszyscy ludzie mieszkaj±cy w ma³ych miejscowo¶ciach maj± tak ¼le,
czy tylko ja jestem jedynym przypadkiem w Polsce? Netia ma swoj± liniê w
s±siedniej miejscowo¶ci, ale tam wszyscy maj± linie TPSA (tak¿e bez mo¿liwo¶ci
sta³ego ³±cza, ale tam raczej nikt nie potrzebuje takiej us³ugi). Netia nie
przeci±gnie linii przez nasz± miejscowo¶æ z powodu braku zainteresowania. I
gdzie tu sprawiedliwo¶æ...?

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/