Re: Sta³y Internet w TPSA

Autor: Marcin G³owacki <marcing_at_bsd.org.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 07:41:01 MET DST

On 2004-08-08, <dcbri0@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Chcia³bym jeszcze dodaæ, ¿e raz dosta³em od TPSA list (bo znacznie naciera³em
> na BOK i "pani przy biurku" zdecydowa³a siê wys³aæ list do wojewódzkiego
> BOK'u). W li¶cie tym by³a mniej wiêcej taka odpowied¼: "Dziêkujemy za
> zainteresowanie naszymi us³ugami. Niestety z powodu braku warunków
> technicznych ¶wiadczenie ich jest w obecnej chwili niemo¿liwe." List ten

Tia, te listy maj± standartow± tre¶æ.

> totalny. Czy wszyscy ludzie mieszkaj±cy w ma³ych miejscowo¶ciach maj± tak ¼le,
> czy tylko ja jestem jedynym przypadkiem w Polsce? Netia ma swoj± liniê w

Nie wszyscy. Ja mieszkam w mie¶cie, liniê mam 50m od domu, tyle, ¿e to jest
napowietrzna. Chcia³em mieæ tel. na drutach a nie radiowy ale niestety -
poza tym w moim mie¶cie jest jeszcze Elnet - wiêc mia³em wybór albo radiowy
albo radiowy. Wieloktrotnie wozi³em siê z nimi w³±cznie z jakimi¶ tam
kierownikami - niestety. Jak maj± co¶ w powa¿aniu to choæby¶ siê wozi³ to Ci
nie zrobi±. Musisz siê uzbroiæ w cierpliwo¶æ bo raczej nie prêdko siê
doczekasz swojego.

--
Marcin G³owacki, MG4854-RIPE
Network Administrator