Re: Crowley - awarie

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 00:11:56 MET DST

Bartlomiej Jung wrote:

> Jakbys zobaczyl instalacje Crowleya na dachach to bys sie przestal
> dziwic, ze to tak czesto pada i tyle kosztuje.

Dziś był u mnie "personel techniczny" tegoż operatora, który zakłada mi
łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych
ciuchach założyło instalację. Jutro zaczynam testy, ale po tym, co dziś
zobaczyłem jakiś niesmak mnie naszedł... Dla porównania - profesjonalna
ekipa montażowa z Futuro oraz bardzo komunikatywny handlowiec, którzy byli 2
tygodnie temu zostawili naprawdę miły wizerunek firmy i mimo, że LMDS z
Futuro nie do końca działa tak jakbym chciał, to psów na nich nie powieszę.
Zresztą okazało się, ze LMDS w Futuro nie musi być jedynym rozwiązaniem,
więc rozmawiamy dalej...

--
TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator