Re: Crowley - awarie

Autor: Bartlomiej Jung <e-m_at_il.w.stopce>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 00:15:16 MET DST

On Wed, 4 Aug 2004 00:11:56 +0200, Tomasz Śląski <tom@kebab.org.pl>
wrote:

>Dziś był u mnie "personel techniczny" tegoż operatora, który zakłada mi
>łącze do testowania internetu i FR w ichnej sieci. Obraz nędzy i rozpaczy -
>dwóch gostków w śmierdzących, przepoconych i niemiłosiernie brudnych
>ciuchach założyło instalację.

Zapytaj sie ich ile Crowley placi im za instalacje to zrozumiesz
dlaczego tak a nie inaczej wygladaja. Placa im najmniej na rynku :-(((
Inny operator placi 5 razy wiecej za instalacje, ale _wymaga_ dobrej
jakosci wykonania i odpowiedniego wygladu swoich ekip. I instalacje
terminali sa sprawdzane. Jesli ktos z Crowleya pofatyguje sie
sprawdzic jak wyglada instalacja u Ciebie to polecam zagrac w
totolotka tego dnia, bo masz takie szczescie ile wynosi szansa na
trafienie szostki w duzym lotku :-)

--
Bartłomiej "Maly Mis" Jung
newsy AT bjung.com   GG#14042