Re: GTS - brak mi juz slow...

Autor: MarcinS <MarcinS_at_CSos.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:39:30 MET DST

Co Ty sie przejmujesz? Mi dzis przedstawiciel GTSu "okazal zniechecenie" - hehe,
pomimo tego ze nie doszlismy do ceny :) Z niedawnej przeszlosci przypominam
sobie "taaak, oddzwonimy".

Moj ranking obslugi klienta to:
1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT
Futuro - sa bardzo tani, ale chyba ich parametry nie sa za dobre.. az przykro nie
brac od nich lacza
Telenergo - koles sie zna i jest mily.. nie wiem jak z jakoscia
TKT - firma ktora stawia sie na pozycji drogiego profesjonalisty... troche
wkurzajaca jest oplata instalacyjna i jeszcze last mile na wlasny koszt
2 miejsce - CDP, mila, rozgarnieta Pani, namawiala na spotkanie... chyba sie
troche spieszyla ale ogolnie nie odbiega duzo od 1 miejsca.. czemu oni tacy
drozdzy sa jesli tak wszyscy psiocza na nich?
3 miejsce - TPSA (mowa o FR, a nie DSLach) - czuje sie anonimowy w tej firmie,
ale wszytsko jest robione zgodnie z umowa..
4 miesce - czlowiek z GTSu po prostu mnie rozwalil swoja niemzonoscia.. zadnych
ustepstw.. zadnych checi pomocy.. wszytsko wiemy najlepiej.. bierzesz 4 Mbity i
VPNa to jestes dla nas leszcz... nie stac Cie.. sio.. czemu ja tam w ogole
zadzownilem?