Re: GTS - brak mi juz slow...

Autor: crazy bejbi <tego.adresu.nie.ma_at_niematakiej.domeny.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:50:44 MET DST
Message-ID: <cdm3bs$366$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik MarcinS napisał:

> Moj ranking obslugi klienta to:
> 1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT

własnie jestem bardzo zdziwiony TKT
złożyłem zapytanie - oddzonił gościu - sprawiał wrazenie, że ja za mały
jestem dla nich (tak to odebrałem)
Umówiłem sie, a tutaj pełny profesjonalizm - czasowy, jakościowy i
cenowy (też mozna negocjować nawet przez 2Mbps) no i ważne, ze mają
łacza kolejowe i po drucie mogą dociągnąć do dowolnego swojego budynku w
mieście a najczęscij parę stacji mają :-)
czyli zostaje tylko "last mile" ale to last mile w ich przypadku
naprawdę moze byc krótkie ....

wojtek
Received on Wed Jul 21 17:55:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Jul 2004 - 18:40:04 MET DST