Re: GTS - brak mi juz slow...

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 19:58:10 MET DST

MarcinS wrote:

> Moj ranking obslugi klienta to:
> 1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT
> Futuro - sa bardzo tani, ale chyba ich parametry nie sa za dobre.. az przykro nie
> brac od nich lacza

No ja mam bardzo fajnego handlowca w Futuro chociaz niby troche taki
przestraszony ale za to konkretny i to mi sie podoba a nie o pierdolach
mi opowiada jak w GTS. cd dot. profuturo ponizej ..

> TKT - firma ktora stawia sie na pozycji drogiego profesjonalisty... troche
> wkurzajaca jest oplata instalacyjna i jeszcze last mile na wlasny koszt

Wysyalem do nich email jakes 2tyg temu w sprawie ze ejstem
zainteresowany oferta nadal nie mam odpowiedzi.

> 2 miejsce - CDP, mila, rozgarnieta Pani, namawiala na spotkanie... chyba sie
> troche spieszyla ale ogolnie nie odbiega duzo od 1 miejsca.. czemu oni tacy
> drozdzy sa jesli tak wszyscy psiocza na nich?

Dostalem handlowca dosyc swiezego w CDP ale ejdnak tez niy konretnego
ale... po podpisaniu zlewanie na raporty bieglego wzgledem urzadzen
czekalem 3 dni a mowilem ze jest mi potrzebne na wczoraj i caly czas
ktos zapominal chyba. CDP Pady Pady Pady ! Juz mmam dosyc gdyby nie
umowa i okres wypowied\zenia 6miesiecy przez pierwszy rok to bym juz
dawno uciekl do..... PRO FUTURO ( jak z profuturo sie dogada konkretnie
to dobrej jakosci usluge daja jednak trzeba pamietac ze chce miec sie
liczona predkosc w IP nie ATM oraz podczas podpisywania umowy uwazac aby
nie przyniesli umowy z nazwa uslugi z dopiskiem "kolonia" podobno
wowczas od godziny 8-19 daja predkosc jak w CIR - ta informacje mam od
znajomebgo ktory od 3 lat ma ProFuturo i sobie chwali)

> 3 miejsce - TPSA (mowa o FR, a nie DSLach) - czuje sie anonimowy w tej firmie,
> ale wszytsko jest robione zgodnie z umowa..

Dla mnie ta firma nie istnieje jak kiedys przyszedlem i sie spytalem o
mozliwosc podpiecia to poproszono mnie aby w tych sprawach dzwonic do
warszawy bo w gdansku sa tylko technicy, a za plecami kobiety w
telepunkcie wisialy na scianach reklamy polpaka i oznaczone stanowsiko
Polpaka.

> 4 miesce - czlowiek z GTSu po prostu mnie rozwalil swoja niemzonoscia.. zadnych
> ustepstw.. zadnych checi pomocy.. wszytsko wiemy najlepiej.. bierzesz 4 Mbity i
> VPNa to jestes dla nas leszcz... nie stac Cie.. sio.. czemu ja tam w ogole
> zadzownilem?

dokladnie ;P mi powiedzieli 3000 za 2Mbit/s 5000 za 4Mbit/s instalacja
za 1zl. oczywiscie po poscie na polipie. takie podejscie jest conajmniej
smieszne. Raz slysze ze do mojej lokalizacji jest mozliwosc spiecia a
raz ze nie. Nie bede sobie glowy zawracac pseudoprofesjonalistami.
Ktorzy opowiadaja o tym kto od nich kupuje a nie co oni mi moga dac
chociazby za taka kase z uslug dodatkowych.

--
VoMi7