On 2004-06-28, Tomasz Powązka <tom@gts.pl> wrote:
>> GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane bez
>> problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało awarii -
> Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
> spostrzeżenia , sugestie )
> Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest
> dla nas cenna...
Niemozliwe !!! GTS zaczol sie troszczyc o Klientow ?!??!?
Ciekawe czy tylko o tych duzych, czy tez o tych malych ("Ktorzy nie sa dla
niego Klientami bo mala placa...").
-- Pawel Rutkowski Centauri RSC +48 22 847 68 52 http://www.rsc.plReceived on Mon Jun 28 23:30:25 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 Jun 2004 - 23:40:10 MET DST