Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 19:06:23 MET DST

Użytkownik "Iluvatar" <iluvatar@dvb-z.net> napisał w wiadomości

> GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami

IMHO ceny usług sa wszedzie podobne

> CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy
> hmm.. sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)

moze jakis nietechniczny, tylko ktos z call centre? NIestety telefony czesto
odbieraja osoby pomocnicy 1go kontaktu i sprawe przekazuja dalej. To
popwszechna praktyka. Nie sposob trzymac specjalistow i wykorzystywac ich
tak niecnie jak rozmowy z klientami betonami