Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Iluvatar <iluvatar_at_dvb-z.net>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 19:01:26 MET DST

Adam Kondrat wrote:

> Użytkownik "Iluvatar" <iluvatar@dvb-z.net> napisał w wiadomości
>
> Nie ma operatorów doskonałych. Na razie korzystalem z Formus, TPSA ,GTS, a
> teraz CDP (pierwszy dzien)
>
> Formus był niezły ale padł.
> Tpsa - długie terminy na zakładanie łącz, brak jednolitej
> odpowiedzialnosci - powiedzialbym pierdolnik. Ale technicznie bylo niezle
> (to bylo w roku 2002)
> GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane
> bez problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało
> [...]
GTS nie kożystałem - odpadli z dziwnymi cenami
Polpak - zaledwie pare łacz ale przykro stwierdzić stabilnie - odstraszająca
cena instalacji :(
Profuturo - ich przepustowości są faktycznie mniejsze o jakieś 10 - 15 %
deklarowanej - kilka łącz i dosyć elastyczni
CDP - dobra jakość nawet ale okrutne sztywniactwo - personel serwisowy hmm..
sporo do życzenia - gościu niewiedział gdzie się wpiąć w SAS'a ;)
Netia - lepiej niech zostaną przy telefonach - sporo sobie rzyczą za
lokalizacje gdzie są jedynymi operatorami ... jakość hmmm...