Re: Cena fr w tpsa

Autor: l_uka <NOSPAMglukas_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 15:15:48 MET DST

Bartosz Waszak wrote:
> co byłoby nawet sensowne przy takiej obniżce. Łącza typowo do
> odsprzedaży to Polpak.
>
> IMHO na świecie się przyjeło, że są 3 typy usługi:
> - residental customer (neo+)
> - bussines customer (idsl)
> - ISP (polpak)

czyli Twoim zdaniem to zasadne, ze polpak kosztuje 2tys za 1Mbps?

a ja mam siec osiedlowa i nie potrzebuje synchronicznego uploadu
(pewnie, gdyby byl, to czemu nie) no i co? mam placic za upload, ktory
stoi niewykorzystany? po co? synchroniczne lacza sa fajne, ale w ruchu
_miedzyoperatorskim_ no i oczywiscie przy uslugach serwerowych. mam
zmienic iDSLe na polpaka tylko dlatego, ze tak powinno byc?

--
Łukasz Grąbczewski
LG1028-RIPE www.legionowo.eu.org