Re: Cena fr w tpsa

Autor: Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 21:49:14 MET DST

futszaK <futszak@post.pl> napisał(a):

> ....i pewnie wraz z drobną korektą w regulaminie o zakazie
> udostepniania poza lokal....

co byłoby nawet sensowne przy takiej obniżce. Łącza typowo do
odsprzedaży to Polpak.

IMHO na świecie się przyjeło, że są 3 typy usługi:
- residental customer (neo+)
- bussines customer (idsl)
- ISP (polpak)

każda z nich ma założony odpowiedni overbooking. Tylko u nas się
przyjeło, że jak nie ma w regulminie, że nie wolno udoestępniać to robi
się z tego sieć i odsprzedaje dalej. (zreszta nawet jak nie wolno
udostępniać to wannabe ISP odsrzpedają dalej Neo).

--
Bartosz Waszak <waszi@icpnet.pl>
nic-hdl: BW175-RIPE