Re: Cena fr w tpsa

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 12:56:04 MET DST

VoMi7 <vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> napisał(a):
> to takie stowarzyszenia by mogly rozprowadzac ale juz te pseudo sieci
> osiedlowe nie bo to i lepiej dla innych osiedlowek ktore szanuja klienta

Zaraz, to 'takie stowarzyszenia' != 'pseudo sieci osiedlowe (...) stojące
na ADSL' ? Dziwne. Według Ciebie "stowarzyszenia" cacy, a "sieci osiedlowe"
fe? Jaka jest różnica?

> jak i dla uzytkownikow tych nedznych sieci osiedlowych stojacych na ADSL

Wiekszość, ze znanych mi ASK'ow (jak to piszesz - stowarzyszeń), oferuje
dostęp via iDSL (bo pewnie o to Tobie chodziło, gdy pisałeś 'ADSL').

Chyba coś się mieszasz w zeznaniach.

P.S. lubimy znaki interpunkcji

Pozdr,

--