Re: Cena fr w tpsa

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 15:55:54 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz wrote:

> Zaraz, to 'takie stowarzyszenia' != 'pseudo sieci osiedlowe (...) stojące
> na ADSL' ? Dziwne. Według Ciebie "stowarzyszenia" cacy, a "sieci osiedlowe"
> fe? Jaka jest różnica?

komercyjna roznica ?

> Wiekszość, ze znanych mi ASK'ow (jak to piszesz - stowarzyszeń), oferuje
> dostęp via iDSL (bo pewnie o to Tobie chodziło, gdy pisałeś 'ADSL').

owszem o to chodzilo ale ja nie twierdze rpzeciez ze ASK to cos zlego ze
stoja na iDSL przeciez jak nazwa wskazuje Amatorska siec ale jak ktos
juz zaklada firme i komercyjna dzialnosc chce uprawiac na iDSL i
sprzedawac dobrej jakosci uslugi na iDSL to lepiej dla jego dobra i
dobra jego klientow zabronic tego w regulaminie ;-)

> P.S. lubimy znaki interpunkcji

daje Ci dowolnosc mozesz je powstawiac gdzie chcesz ;-)

--
VoMi7