Re: Cena fr w tpsa

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 22:17:18 MET DST

On Sun, 27 Jun 2004 19:49:14 +0000 (UTC), waszi@icpnet.pl (Bartosz
Waszak) wrote:

>co byłoby nawet sensowne przy takiej obniżce. Łącza typowo do
>odsprzedaży to Polpak.
>
>IMHO na świecie się przyjeło, że są 3 typy usługi:
>- residental customer (neo+)
>- bussines customer (idsl)
>- ISP (polpak)

teraz proponuje porównać ile łacz trzeba sprzedać żeby pokryć koszta
łacza ISP na świecie oraz Polpak to będzie odpowiedź dlaczego tak się
dzieje

kolejna sprawa to względy historyczne, osiedlówki i łonabiprowajderzy
pojawiły się w czasach permanentnego BMT oraz cen zaporowych na
instalacje pierwszego stałego dostępu - SDI

TPSA stosujac taki a nie inny cennik sama się odcięła od masy
końcowych klientów i teraz cięęęęężko jej będzie ich odzyskać

>każda z nich ma założony odpowiedni overbooking. Tylko u nas się
>przyjeło, że jak nie ma w regulminie, że nie wolno udoestępniać to robi
>się z tego sieć i odsprzedaje dalej. (zreszta nawet jak nie wolno
>udostępniać to wannabe ISP odsrzpedają dalej Neo).

wybacz, ale jeśli w nowym regulaminie DSLa pojawi się zapis o zakazie
udostępniania poza lokal to go poprostu nie wezme, wezme Neo+ albo
odsprzedam klientów konkurencji

--
futszaK
598339018 888010641