Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 22:29:49 MET DST

On Sun, 27 Jun 2004 21:26:29 +0200, Kocureq <adres@w.stopce.pl> wrote:

>Wlasnie, ze takich ludzi to w tej sieci nie ma :)

swego czasu jakis user zalapal cos co rozsylalo pakiety na losowe IPki
mulac mi przy okazji maskarade. z racji ze jestem osoba leniwa to
zablokowalem polaczenia wychodzace na 137-139 zamiast chodzic i
upominac juzera zeby sobie odwiruslowal kompa

koles z innej sieci sie ze mnie smial "u nas takich nie ma"

2 tygodnie pozniej przylazl do mnie z zapytaniem jak to sie blokuje bo
teraz u niego sie zaczelo...

--
futszaK
598339018 888010641